پیام تسلیت در پی درگذشت علامه آیت‌الله الفضلی

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 در پی درگذشت عالم دین و متفكر اسلامی، آيت‌الله دكتر عبدالهادی الفضلی كه روز گذشته در عربستان اتفاق افتاد، حضرت آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی پيام تسليتی صادر كردند.

این پیام به زبان عربی صادر شده كه ترجمه‌ی آن به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
با حزن و اندوه فراوان، خبر درگذشت علامه آيت‌الله دكتر عبدالهادی الفضلی را دريافت نمودم.
این علامه‌ی فقيد، عمر شريف خود را در جهاد علمی و سياسی و دفاع از مقدسات امت اسلامی و مسائل بر حقّ آن سپری كرد.
این فقيد از پيشگامان تفكر و انديشه و از نظریه‌پردازان برجسته‌ی اسلامی بود و بهترين نشانه‌ی اين امر، آثار و تأليفات گرانسنگ ايشان است.
مرحوم الفضلی پناهگاه علمای امت بودند و با فكر و حركت و جهاد و تلاش‌های وحدت‌آفرين خود، نمونه و اُسوه‌ای را در نزديكی دل‌ها، وحدت بخشيدن به صفوف اسلام، همدلی و دوری از نزاع‌ها و اختلافات، و تمركز نگاه‌ها و انديشه‌ها بر دشمن مشترك آحاد امت عظيم اسلامی ارائه كردند.
همچنين اين فقيد راحل در اواخر زندگی خود با صبر بر ابتلاء الهی و بيماری طاقت‌فرسا، نمونه و تصوير بسيار والائی از انسان مؤمنِ صابرِ شاكرِ واثق به خدای بزرگ و توانا و متوكل بر او به ظهور رساند.
به همين مناسبت، تسليت و تعزيت خود را به خانواده‌ی مكرم و دوستان و شاگردان و دوستداران ايشان، خصوصاً علمای امت اسلامی و حوزه‌های علميه تقديم می‌كنم و از خداوند منّان مسألت می‌كنم تا رحمت واسعه‌ی خود را بر اين فقيد عزيز نازل فرمايد، بهشت را جایگاه ابدی ايشان قرار دهد، او را در رضوان وسيع خود وارد كند و به بستگان و دوستداران ايشان صبر و تسليت عنايت فرمايد.
همچنین از خداوند جلّ و علا مسألت دارم كه همه علمای صالح و خوب ما را سلامتی كامل، توفيق دائم و اقتدا به انديشه و رفتار و جهاد فقيد سعيد ما عطا فرمايد؛ و انّا لله و انا اليه راجعون.
سيد علی حسينی خامنه‌ای
۲۸ جمادی‌الاول ۱۴۳۳ هجری قمری
۲۰ فروردین ۱۳۹۲ هجری شمسی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:,

] [ 22:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه